Roligare när man är två

Nu har jag fått en diagnos: bristningar i senorna under foten. En magnetröntgen ska göras för att ta reda på om det även är hälsporre. Smärtstillande knapras och endast vila hjälper, något som inte är allt för lätt med tanke på att man måste sätta ner foten när man går. Men jag försöker låta bli att springa i alla fall...

Idag blev det istället simning och vattenlöpning tillsammans med P. Kan väl ine påstå att det är speciellt kul, men att befinna sig i vatten bidrar trots allt till ett bahagligt lugn och allt blir ju dessutom betydligt roligare när man är två!

Det underbara vårvädret anlände idag; solen strålade, blommorna letade sig fram och alla var märkbart gladare. Jag återvände dessutom hem med en svag solbränna i ansiktet =) Önskar bara att våren även kunde bidra med inspiration till läxläsning, har tenta igen om 1½ vecka och jag har för tillfället väldigt svårt för att fokusera. Avsnittet; psykiska sjukdomar och behandlingar, är jättespännande men det hjälper dessvärre inte - jag får inget gjort! Några användbara tips???
2009-03-18 @ 20:24:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inte kul med din fot. hoppas du blir bättre snart!

2009-03-18 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0