Fredagen den 13:e

Vet inte om dagen var bra eller dålig, men tur hade jag i alla fall inte...

- Kuggade troligtvis tentan, läraren och jag hade visst inte samma uppfattning om vad som var relevant; de övergripande teorierna eller de kursiva orden som inte nämnts på föreläsningarna
- Tidig lunch på Pronto med Z och L, för att släppa tankarna på tentan
- Jobb hela eftermiddagen
- En kort sväng på stan, utan fynd
- Tillagning av saffransrisotto med H och S, underbart gott =)
- Mysig middag med vin och mycket prat
- Patrik 1,5 (riktigt rolig), te och gino

En lyckad dag trots allt!


Jag lyckades hålla mig vaken genom hela filmen,
trots endast två timmars sömn, dvs ett gott betyg!

2009-03-14 @ 11:46:09 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Patrik 1,5 är jätterolig, bra val!

2009-03-15 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0