Ett inre lugn


Idag har varit en annorlunda men fantastiskt skön lördag.

Tentan klarades av igår, så inga måsten denna helg. En välförtjänt sovmorgon följt av frukost på Espresso House startade därför denna underbara vårdag. Sen blev det avfärd till nyöppnade Hotell Spelabäcken i Skanör. Vi testade först ett pass Flowin; styrketräning på en specialdesignad platta - effektiv styrka som dock hade krävt lite mer intensitet och upprepning för att jag skulle känna att det gett resultat. Efter det provade vi på Yoga - lite väl flummigt för mig, men det kräver troligtvis en viss inställning och ett antal pass för att lära sig att verkligen slappna av och kunna sitta rakt upp & ner och bara andas. Själv hann jag tänka igenom såväl vad jag skulle äta som ha på mig hela den kommande veckan!

Eftermiddagen avslutades med svensk massage och ekologisk fika. Därefter hade till och med en stressad själ som mig lyckats finna ett inre lugn och definitivt blivit mer avslappnad! Så avslappnad att till och med festsuget försvann....
2009-03-28 @ 23:36:01 Träning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0