En lyckans dag!

Gårdagen innebar massa firande... Inte för att den var Sveriges nationaldag, utan för att brorsan gifte sig med sin Maria!


Dagen hade troligtvis inte kunnat bli mer perfekt. Solen strålade, brudgummen var stilig och bruden bedårande vacker, maten utsökt och stämningen var på topp! Tårar sprutade till höger och vänster vid ett flertal tillfällen under denna minnesvärda dag och bröllopet blev långt ifrån stelt & formellt, utan istället lättsamt men ändå väldigt fint! Många fina tal hölls och mer eller mindre lyckade danser utfördes. Jag tror inte att någon gick missnöjd hem från Strandvillan i Åhus i natt, allra minst brudparet som jag önskar all lycka i framtiden!

Igår premierade jag även som chaufför av cabbe, då jag transporterade brudparet från kyrkan till platsen där jag gjorde min andra premiär; som bröllopsfotograf. Ska sätta mig och inspektera de 480 fotona och hoppas på att den blev en eller annan användbar bild! Fler foton kommer inom kort.
2009-06-07 @ 15:23:50 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

fin bröllopsbuketten var :)

2009-06-07 @ 15:52:20
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Bella

Oh vad spännande de ska bli att få se bilderna sen=) Tror att du gjorde ett superbra jobb som fotograf! Puss o kram

2009-06-07 @ 20:56:08
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Är övertygad om att dina bilder har blivit lika bra som om en proffsfotograf hade tagit dom. Du var strålande vacker själv när du körde cabben. Du får satsa på en sådan som nästa bil kanske:) Hoppas allt går bra idag! Kram

2009-06-08 @ 07:14:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0