Drömmer mig bort...

Om en vecka har jag semester och planen är en resa tillsammans med V. Det ser dessvärre inte så ljust ut, eftersom vädret varit rent ut sagt katastrofalt här hemma. Charterresorna börjar ta slut och priserna på det som finns kvar skjuter i höjden. Jag hade verkligen behövt komma bort och vila upp mig ordentligt, men det verkar som att jag får nöja mig med att drömma om en solig strand...


Undrar vad Annika drömmer om?


Ett lyckligt par som säkerligen har många gemensamma drömmar.
2009-06-22 @ 22:45:26 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Så himla fina bilder båda två gumman!

2009-06-22 @ 23:41:40
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0