Modell sökes

Om torsdagen var effektiv var fredagen raka motsatsen... Efter en sen lunch/tidig middag på Gossip blev det en snabb sväng inom Peak Performance rea där jag fyndade en lila, mysig hoodtröja och sen hem till V för att försöka sova bort huvudvärken och yrseln som plågat hela dagen. Kl 20.30 när jag egentligen skulle satt mig på Lilla Torg med P, vaknade jag och insåg att även febern anlänt. Jag fick alltså snällt fortsätta att sova, för att idag vakna lite piggare men fortfarande med en envis smärta i huvudet.

Jag är dock trött på att slöa bort tiden och har därför satt mig framför datorn med kaffe och digestivekex för att låta kreativiteten flöda och skriva ihop allt som behövs till mitt och Bellas företag. Undrar därför om det är någon i södra Skåne som vill bli fotograferad? Har redan två, kanske tre fotograferingar bokade nästa vecka, men hade gärna fotoat varje dag om det gick =)

Slänger in ett foto från senaste fotograferingen:


Foto: jag (Canon EOS 400D, Sigma 17-70mm 1:2,8-4,5)
2009-07-25 @ 15:42:07 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig bild! Du är duktig :)

2009-07-25 @ 18:13:26
Postat av: Tina - Fotoblogg

Tack, och väldigt fina foton här :) Ja det blir fint med regndroppar :)

2009-07-25 @ 19:59:00
URL: http://tinazo.blogg.se/
Postat av: Martina

jag ställer gärna upp :)

2009-08-11 @ 12:16:54
URL: http://vivlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0