Ice Age 3


Så har jag nu äntligen sett den.. Filmen som jag tjatat om i evigheters evigheter; Ice Age 3! Filmen var inte riktigt lika bra som Ice Age 2, men definitivt en animerad film som man bör se! Vi såg den dessutom i 3D, vilket innebar en hel del häftiga effekter och tokigt fula glasögon på näsan!


I den tredje filmen fanns sjävklart ekorren Scart med och man fick följa hans fortsatta missöden vid trånandet efter ekollonet, denna gång dessutom med konkurrens av en förtjusande ung ekorrdam. I filmen lyckas Sid ganska snart hamna i trubbel, så hela gänget får bege sig till dinosariernas värld för att rädda honom, däribland mammuten Mannys höggravida fru Ellie. Deras äventyr bjuder på många skratt och jag rekommenderar den defintivt!


2009-07-16 @ 21:39:44 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

såg den också häromdagen i 3D ^^ sett 2an en gång för länge sen så jag minns inte den men tycker denna film va bättre än 1an ändå ;D

2009-07-16 @ 22:19:40
URL: http://juliaw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visst är den underbart söt! :D

2009-07-16 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0