Mitt liv just nu

Trots att jag knappt orkar ta mig upp ur sängen, kan jag inte låta bli kameran...
Detta är mitt spännande liv just nu:


Näsdukar i massor, ännu fler värktabletter, vatten som jag nu äntligen får i mig, telefoner i närheten, halstabletter, böcker i ett försök att göra "vardagen" mer spännande (har än så länge läst 12 sidor) och sen inte så mycket mer. Kudden är helt enkelt min bästa vän. Jag sover ca 20 tim/dygn. Tack till alla er som ställer upp och erbjuder er hjälp, uppskattas enormt.


Jag ska sova lite till så blir jag snart frisk ska ni se!
2009-01-19 @ 15:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!! Hoppas du snart blir frisk..

2009-01-21 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0