Mitt i ett äventyr

När jag läste mitt inlägg om "året som gått" insåg jag att det lät alldeles för "deppigt". Mitt år började inte så bra, men det ordnade definitivt upp sig och har inneburit många minnesvärda äventyr! Varje dag är unik och minnesvärd på sitt sätt, men här kommer en kort summering av de saker jag minns:

2008 var året då jag ...


...bröt ihop och kom igen
...besökte Barcelona, Oslo, Athen & New York
...sprang 1 mil för första gången
...fyllde 22
...såg Jason Mraz
...var på maskerad
...båtluffade med Fia
...upplevde en jordbävning
...blev moster
...grillade på stranden
...åt massvis med sushi
...hälsade på Tussie i Göteborg
...fotograferade massor
...festade ännu mer
...bytte jobb
...skadade knät
...semestrade i Skäret
...skrattade väldigt mycket
...och hittade på massa annat skit :-)
2009-01-03 @ 13:45:40 Foto - Människor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0