Keeps getting better

Har idag vandrat runt med ett mörkt åskmoln omkring mig. Tycker synd om alla som råkat komma i min väg. Framförallt de två djupt religösa amerikanarna som undrade "vad livets mening är?" när jag var på väg hem från dagens uppsats-skrivande. Sådana djupa frågor finns det ingen hjärnverksamhet över till just nu..

Dock en god nyhet: Upssatsen är färdig!
"Bara" 88 sidor korrekturläsning kvar...



En långpromenad, soppa och Daniel Lemma hjälpte i alla fall lite.
Nu står jag nästan ut med mig själv.
2009-01-10 @ 20:58:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis gumman! Underbart att äntligen vara klar va=)



Varför har du varit på dåligt humör idag? Hur har du det i veckan? kramar

2009-01-11 @ 11:11:04
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0