I'm back!

Nu är jag så gott som frisk! Har varit vaken hela dagen idag =) Har i och för sig tagit det lugnt och inte ansträngt mig mer än att inviga min nya (enorma) lärobok, gå till coop och tillbaka samt åka till Lund och käka fruktsallad, dricka kaffe och umgås med Fia. Lagom ansträngande för min nuvarande energinivå och bra uppladdning inför morgondagens heldag bestående av tågfärd till Ystad, bil till Hovmantorp i Småland och därefter dop.

Energin smyger sig sakta men säkert tillbaka precis som min röst.
I'm on my way back :)
2009-01-24 @ 21:16:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se att du börjat blogga igen, gillar dina vackra bilder!

2009-01-25 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0