Hjärntvätt

Jag har nu kommit på benen igen, gjort mitt första träningspass på över två veckor och har endast hostan kvar som påminner mig om de långa sjukdagarna.

I övrigt har vardagen gjort sig påmind genom långa dagar med tidig skola och massvis med övertidstimmar på kontoret. Trots min skoltrötthet är jag dock mycket nöjd med valet att läsa psykologi en termin. En kurs som visar sig vara väldigt spännande och till och med fått mig att läsa kurslitteraturen (har under mina 2½ år på universitetet inte läst en enda bok). Diverse experiment, manipulationer och analyser av människan och dess beteende riskerar dock att leda till att jag aldrig blir mig själv igen. Rena rama hjärntvätten!
2009-01-30 @ 00:24:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Psykologi låter spännande! Har oxå varit inne på att läsa det. väldigt svrt att komma in på programmet bara

2009-01-31 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0