Examensfirande

Trots två väldigt kritiska opponenter lyckades vi försvara vår uppsats och blev som läraren uttryckte det ”minst godkända”. Stor lättnad! Nu har jag min kandidatexamen och endast ett år kvar innan jag kan kalla mig civilekonom!!

Ordenligt firande igår då? Planen var att besöka läkarnas examensfest på AF-borgen och skåla i champagne med mina kursare. Men då jag drabbades av influensan spenderade jag hela kvällen på badrumsgolvet istället, med hög feber och värsta hostan. Kan fortfarande inte behålla varken mat eller vätska. Antar att jag hade tur som drabbades först när uppsatsen var färdig, men kunde det inte väntat en dag till så att jag i alla fall fått fira min examen?!

2009-01-17 @ 14:36:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så tråkigt att missa sitt eget examensfirande, men stort grattis!!!!

2009-01-21 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0