Drömbarnet Agnes

Det blev en lång dag... Strax innan 9 lämnade jag lägenheten och strax efter 19 återvände jag. En tågresa och många timmars bilfärd genom hela Skåne, upp i Smålands skogar slutade vid Hovmantorp kyrka, där Agnes kl 13 blev döpt.


Agnes sov sig igenom större delen av sermonin och orkade med tillställningen bättre än jag själv gjorde. Efter supergod mat, ljuvlig sång av Agnes storasyster, presentöppning och allt det där svartnade mina ögon och jag hade uppenbart tagit ut mig lite väl mycket. Samtidigt testade lilla Agnes nya gunghästen och var hur nöjd och glad som helst! Om alla barn vore så snälla och rara... :)

Visst är hon alldeles bedårande?!
(Fler foton kommer inom kort)
2009-01-25 @ 20:57:47 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt liten baby!!

2009-01-25 @ 22:14:24
Postat av: Annika

Verkar som en trevli tillställning. Agnes är ju gudomligt söt! Strålande fotograf också ;)

Kram

2009-01-26 @ 11:23:30
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Camilla! Vad kul att du visar foton från dopet här, Linda tipsade! Tack för trevligt sällskap i går, vi ses säkert igen, ha det bra!

/Sofia i Malmö utan bedhavd kamera

2009-01-26 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0