Underbara söndag

Morgojogg i underbart, vårlikt väder
Långfrukost med söndagsbilagan & radion på hög volym
Osminkad & iklädd mjukisbyxor
Spagetti & köttfärssås á la Camilla
(massvis med morötter, champinjoner & peppar)

Filmer med två av mina favoritskådespelare; Cameron Diaz & Jude Law
My blueberry nights är en fint gjord film som tyvärr inte uppfyllde mina förväntningar, det hände för lite för att vara intressant. What happens in Vegas var däremot över förväntan och riktigt underhållande :)

Kan en söndag bli bättre än så här?!
2009-02-08 @ 15:29:16 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: jane

sikken fin bakgrund du har!!!!!

2009-02-08 @ 16:02:02
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Annika

Verkar som du haft en riktigt skön söndag! Det har jag också haft. Känner mig (peppar peppar) nästan helt återställd nu. Det betyder: party snarast :) Nu innan någon blir sjuk igen!!! Kram

2009-02-08 @ 21:30:15
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0