Ego Platina


Besökte frisören idag... Tanken var att jag skulle slinga utväxten, resultatet blev slingor även i övriga håret vilket resulterade i ett betydligt ljusare fall än tidigare.
Kan inte bestämma mig om jag är nöjd eller inte men fick i alla fall en snyggt fixad frisyr; "modelllockar" som det kallades. Synd bara att jag skulle bege mig hem för att tvätta och alltså inte hade någon som helst nytta av att känna mig fin...
Det finns inte heller någon chans att jag kan göra om frisyren själv :-(
2009-02-24 @ 22:46:34 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker det ser fint ut gumman! Allt klär en skönhet vet du väl =)

2009-02-24 @ 23:58:50
Postat av: Bella

Hej snygging;-)

2009-02-25 @ 17:08:22
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0