En heldag i Ystad

Det blev en lång dag igår; seminarium tidigt, jobb länge, treligt knytkalas i Lund och sen lite dans på Lunds Nation. En lyckad dag. Dock rätt trött idag.
På min lediga fredag bar det av till snötäckta Ystad.




Efter en god kinalunch, blev det promenad längs stranden. Stackars syster fick stå ut med att jag skulle fotografera allt längs med vägen och vi båda återvände till bilen med stelfrusna tår och röda näsor. Efter det ett trevligt besök hos mormor och morfar. Sen återvände jag hemåt. En supermysig dag :)


Min underbara syster höll god min trots kylan & väntan på mitt fotograferande.
2009-02-21 @ 01:39:46 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Shit vilket underbart ljus de e i den första bilden på din syster! Riktigt härliga bilder!



Har bara snöat en hel massa här så de har varit omöjligt att ta med sig kameran. Så himla tråkigt=( Världens vackraste landskap framför sig o så kan man inte ta fram kameran... Men men...



Vad roligt att du har fått fotografera lite nu iaf=) Ska se om jag kan bege mig ut o fota en liten stund imorgon:P Fast då kommer jag va hemma i boston igen o där finns inget fint att fota:S Haha..



Ta hand om dig gumman! Saknar dig!!!!

2009-02-21 @ 02:49:01
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Det ser så himla mysigt ut :)

2009-02-21 @ 10:11:13
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0