1000 anledningar till shopping

Belöning, tröst, firande, tristess...
Jag kan hitta tusen orsaker för att shoppa!

Tentan är avklarad. Jag hade oerhörd tur med frågorna, 4 av 6 handlade om det jag och Z repererat på bussen in... Lättnad! Så vad passar bättre efter en tenta än shopping?! Denna gång nya (välbehövliga) träningsskor.

Efter en stund på jobbet invigdes skorna. Jag lekte "följa John" med Frida och försökte bli lika strark som henne. Avslutade med en uppfriskande promenix med Pernilla. Underbart vinterväder. Solljuset gör att man blir 1000 gånger piggare!
2009-02-17 @ 19:23:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att tentan gick bra!

2009-02-18 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0