Härlig sommarkväll i Hbg

Färden gick mot Skäret, solen sken och Fias charmiga hund Ajax (bilden till vänster) mötte mig glatt när jag anlände. Vi tre tog en lång promenad längs med kusten och pratade, pratade, pratade. En kall dusch och en kopp kaffe senare körde vi in till Helsingborg, efter att ha hämtat upp Kribban. Det blev Libanesiskt till middag, därefter nötter, torkad frukt och rosé. Först strax efter två insåg vi att tiden sprungit iväg och att det var dax att ta sig till utestället. Väl där dansade vi nonstop till strax innan fem och gick sedan hem genom en lugn och redan alldeles för ljus morgon.

Knappt fyra timmar senare promenerade jag och Fia till en mysigt frukost-/brunchställe och fick i oss en bastant och välbehövlig frukost! Idag är jag seg som tusan... men det var det värt, för alldeles underbart skoj var det! =)


Snacks till kvällen och två grimaserande, charmiga partypinglor.
2009-08-02 @ 15:31:50 Foto - Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: anne

jättesöt hund!

2009-08-02 @ 15:47:13
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Annika

Ser ut som att ni hade en fantastiskt trevlig kväll! Är ju rätt segt väder så här vår första riktiga semesterdag. Meeeen så underbart det är att vara ledig!!! Tjoho! Kommer du något till sm idag? Vi får i vilket fall höras och boka en dejt snart :)

Kram

2009-08-03 @ 11:59:50
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0