Sista lediga dagen..

Påsken närmar sig sitt slut och det har varit en underbar långhelg med underbart vårväder, mycket god mat, många trevliga möten och en hel del avkoppling.

Påskdagen innebar fotografering med Bella i Bokskogen, då jag lärde mig mycket nytt om ljussättning och återfick inspirationen till att fota igen =)


Söndagen fortsatte med att några tjejer från klassen kom hit, vi lagade tacos, sjöng Singstar och käkade glass… Den trevliga söndagen avslutades med en kvällspromenad i det fortfarande behagliga vädret.


Tidigt idag bar det av till Ystad. Linda och Agnes skulle besöka staden så en färd dit var given. Min blåögda systerdotter med runda och goa kinder charmade mig åter igen med sitt härliga skratt, trots att jag fick stå ut med att bli dragen i håret och nästan få min kamera slängd i golvet!




Det blev även en promenad med pappa i det fina vädret och sen fika hos mormor & morfar. Nu är jag tillbaka i Malmö och ska strax bege mig ut på en löprunda i kvällsolen. Kan behövas efter alla onyttigheter denna påsk! Imorgon börjar visst allvaret igen, troligtvis dax att ta tag i skolarbetet...

2009-04-13 @ 19:32:47 Foto - Människor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0