Nytt objektiv på väg

Efteratt ha fått lite bidragspengar i födelsedagspresent bestämde jag mig igår för att det var dax att införskaffa ett nytt ojektiv...

Det finns så många fotobrylar jag vill ha;
- teleobjektiv
- macroobjektiv
- extern blixt
- fjärrutlösare
- batterigrepp
- ny kameraväska m.m.

Men med Prag och bröllop som väntar inom kort behövs det definitivt ett mer ljusstarkt zoomobjektiv än det som ingick när jag köpte kamerahuset (EFS 18-55mm) så till slut bestämde jag mig för Sigma 17-70/2,8-4,5 DC Macro och det anländer i veckan... Spännande!!!
2009-04-26 @ 16:18:43 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har det objektivet, det är super! Hoppas du också kommer trivas med det.

2009-04-26 @ 19:17:22
Postat av: Bella

Oh är inte alls avundsjuk nu vet du=D

2009-04-27 @ 17:50:13
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0