Idag är det ingen vanlig dag....


... inte i någon bemärkelse. Jag vaknade i morse och tittade mig i spegeln, såg 25 år äldre ut än för två dagar sedan trots att jag bara blivit 1 år äldre. Spenderade nästan hela dagen igår med att låta tårarna rinna längs kinderna och försöka förstå hur något så underbart som lilla Sissi inte skulle finnas mer. Jag har haft turen att ha henne som en stor del av mitt liv de senaste femton åren och hon har bidragit med en så villkorslös kärlek och gett mig såväl glädje som tröst under min uppväxt. Som tur var slapp hon lida speciellt länge och jag är säker på att hon har det underbart nu!

Det är inte lätt att vara glad och bli firad idag, men lite tårta och tid med nära och kära kan aldrig göra ont... Jag är oerhört tacksam för att jag har så många underbara människor omkring mig, ert stöd hjälper mer än ni anar!! Tack!
2009-04-23 @ 18:35:42 Foto - Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0