Rädda mig...

..från kaoset här hemma!


Kan ingen tejpa fast mig i soffan med händerna i markandsföringsboken så att jag tvingas att sitta där hela dagen? Jag tappar och välter nämligen allt som kommer i min väg idag. Spillde nyss ut en hel kopp kaffe över mig, mitt vita skrivbord, anteckningarna och kalendern... Kan väl inte skyllda på annat än att jag var ute igår, kom hem vid 4 och steg upp 8 igen för att tentaplugga. Tur i oturen var i alla fall att varken datorn, systemkameran eller glasögonen (som befann sig inom oroväckande få centimeters avstånd från den enorma sjön av kaffe) drabbades av kaffeincidenten. Kunde blivit en dyr och mycket trist historia!
2008-09-21 @ 13:59:41 Foto - Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0