Jag måste vara knäpp..

Nu har skolan satt igång, allt är som vanligt. Kul att se alla i skolan igen. Och spännande med nya kursen, så glad att det blev marknadsföring till slut ändå, är helt säker på att det blev rätt beslut!

Jag går upp innan tuppen, morgonpromenerar, åker till skolan, jobbar, tränar, äter, sover och så upp igen... Så kommer mitt liv att se ut de flesta vardagar under de kommande 30 veckorna som denna termin erbjuder. Det låter nog märkligt, men det är när mitt liv ser ut så här som jag trivs som bäst. Att jobba under tidspress, dricka kaffe i mängder för att hålla mig vaken på föreläsningarna, hårdträna för att rensa huvudet och sen sova gott som tusan av utmattning. Lite fart och fläkt, då är livet skoj :-) Att dega framför tv:n är definitivt inget för mig!
2008-09-02 @ 22:05:06 Foto - Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0