Fooore!

Igår var det debut.. Frida tog med mig till golfbanan. Perfekt väder; underbart att vara ute i två timmar, promenera, prata och handskas med golfbollen. Övriga människor som igår kväll befann sig på Hylliekrokens golfbana lär dock ha fått sig ett gott skratt, men det bjuder jag på för jag hade ju skoj jag med :-)

Ett antal bollar i vattnet, en och annan i bunkern, men de flesta mest i helt fel riktning och med felaktig kraftinsats, men även ett och annat mer lyckat slag. Inser dock att det handlar om mer än att bara "ta en skön promenad med klubborna" det krävs uppenbarligen en hel del teknik och träning för att man ska kunna golfa utan att skämmas. Ska försöka ta en kurs nästa sommar, det känns trots allt som att man "bör" kunna spela golf. Det är ju en oroligt social sport. Tack för intruduktionen Frida!

2008-09-19 @ 13:53:20 Träning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0