Övernatta på skolan?

Jo det var faktiskt så att vi övervägde det alternativet idag... När klockan slog 24, hade vi än en dag flitigt skrivit arbete sedan nio på morgonen, dock sprudlade energin tack vare koffeintabletter, naturgodis och goda skratt. Anledningen till att vi till slut bestämde oss för att förkasta alternativet var risken för att min cykel skulle bli stulen på södevärn (!!). 

Några timmars jobb, följt av en korrekturläsning av det näst intill färdiga arbetet (deadline imorgon kl 14), innebär att nattens sömntimmarna kommer bli lätträknade. Energinivån är dock på topp, humöret betydligt bättre och det känns om att min otur till slut vänt; fick idag beskedet att jag får min mobil lagad (lång process - berättar en annan dag). Dessutom visade förra kursens tentaresultat vg :-) En bra (går)dag alltså! 
2008-10-16 @ 01:59:19 Skola Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Najsnajsnajs!!

Sova i skolan: inget bra alternativ, lätt att det blir larm och grejer, smart att ni åkte hem!!!

Mobilen: är det sant? vad hände? blev det 20a§ eller?

Tentan: GRATTIS!!!!!!!!

Mitt liv just nu: jag gör allt för att SLIPPA diska mm (stort behov!!!!)

2008-10-16 @ 12:29:32
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0