Egentid

Jag är en person som är i stort behov av att ha tid för mig själv då och då. De senaste veckorna har det varit svårt att klämma in i schemat. Men igår kväll hittade jag en lucka :-)

På väg hem från Lund tog jag en tur inom Mobilia. Inhandlade ett par svarta byxor för att fira att arbetet i Marknadsanalys; "badkar med dörr för äldre", gav VG (ägnat 3 dgr åt). Dock hade vi även fått reda på senaste arbete "marknadsplan åt NE" (ägnat dag och natt i 1½ vecka) och det gav tyvärr inte lika högt resultat som väntat. Så för att muntra upp mig själv köpte jag även en fotfil, forkräm och ansiktsmask. Kvällen ägnade jag sen framför Idol, med fötterna i fotbad och en varm kopp te i handen! En ansiktsbehandling fick sen avsluta den underbart häriga kvällen, tillsammans med filmen "Man on fire".


Egentiden fick idag ett bra avslut då jag sov länge och sedan
tog en joggingtur i det underbara höstvädret!

2008-10-25 @ 12:29:18 Foto - Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0