Entimmesdate


4 dagar sen sist... 4 intensiva dagar.

Massvis med jobb och skola. Dessutom har jag varit hundvakt, vilket självklart var jättemysigt. Träning ska hinnas med och ibland kan även lite sömn vara bra. Men vännerna då? Denna vecka har det varit "entimmesdater" som fått gälla... I tisdags kväll var det exemelvis en timmes promenad tillsammans med Pernilla och Frida som kunde klämmas in i schemat. Hemskt att de är två av minna bästa vänner och att jag nästan aldrig ser dem för tillfället.

Idag blev det ytterligare en snabbdate, denna gång med saknade Fia (på kortvisit i Skåne) kl 8 i Lund - kan bara vara vi som kommer på en så knäpp idé... Men även denna "date" fick tyvärr avslutas efter en timme, då grupparbetet rullade igång. En timme är dock bättre än ingenting alls!

6 dgr till NY, jag läääängtar!!!
2008-10-30 @ 20:47:35 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Bhhuuuhuuu, jag har inte fått "min" timme denna vecka ;) ;)



(å andra sidan har jag ju inte heller gett en timme till någon annan heller, plugg plugg plugg an masss.)



Men då har vi ju det bästa kvar! Fredag/Lördag!!!! Utgång? Kiiiiip in tatch!

2008-10-31 @ 00:09:50
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0