Så intressant var Idol...

Hann lagom hem till Idol skulle börja igår. Försökte intala mig själv att det är bra fredagsunderhållning...


- Kevin är duktig trots att det inte känns helt rättvist att han är med
- Alice; min vanliga favorit klär sig snyggt men levererade inte igår
- Anna sjunger bra men är så trist och stel på scenen
- Johan; han sjunger alltid surt, är osäker och rätt "larvig"
- Robin; min nya favorit tar stora kliv framåt, hans blyga charm har nu blivit gullig.

Vinnaren glöms bort, tvåan blir större, men inte stor. Det börjar bli rätt tjatigt nu. För ärligt talat - hur kul är Jidhe? Hur intresserad är man av juryns kommentarer? Ändå är det svårt att låta bli att se hur det går. Jag somnade i alla fall innan programmet var slut och missade vem som åkte ut...
2008-11-22 @ 10:38:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0