Upp och ner..

Dagen har varit minst sagt turbulent. Eller det började egentligen igår kväll med att datorn inte startade. Många hemska tankar hann snurra i huvudet innan jag nu 24 timmar senare äntligen fått igång apparaten som innehåller dokumentation från större delen av mitt liv. Tusentals foton, musik, skolarbeten, cv, recept, adresslistor m.m. Tänk om allt detta skulle försvinna?! Inatt blir det säkerhetskopiering av rubbet!

Från torsdagens fotografering: Korvförsäljare från Korsika.

I förmiddags fick jag beskedet att jag behöver glasögon.. Inte bara till jobbet som jag misstänkte, utan alltid. Kommer nog att ta ett tag innan jag vänjer mig vid min förändrade spegelbild! Efter denna nyhet fick jag reda på att jag klarat sista tentan och har därmed VG i förra terminens FekB-kurs. Behöver alltså inte plugga i sommar och har nu lov på rikitgt. Nio underbara veckor till :)

Men sen gick turen ner igen, sträckte troligtvis höger baklår på BodyCombat-passet och kan nu knappt gå. Upp: en mysig filmkväll, Jerry Seinfelds "Bee Movie" var rolig och med snygg animering. Ner: jag spillde kaffe i soffan.. Hur får man bort det??? Avslutningsvis upp: Imorgon åker jag till landet, ska bli supermysigt!
2008-06-28 @ 01:12:45 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

haha=D GRATTIS till vg fröken "jag-har-fått-u"=D Sa ju att det inte alls var så! Oh jag hade blivit helt galen om de hände ngt med min data... Ångest!!!



Dina bilder e riktigt fina! Sitter o kollar lite på de du skickar via msn.. Ska lägga upp ett par av mina nu, o sen så ska jag få lite gjort. Sitter o e ngt enormt rastlös:S



Kramar

2008-06-28 @ 11:36:53
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Maria

AJABAJA! Ta för vana att bränna skivor på det du har, eller gör som jag --> skaffa en extern hårddisk. Utmärkt! :D



Grattis till det bra beyget! Härligt :D

2008-07-08 @ 00:16:33
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0