Äkta vänskap

Nu har jag även sett The Movie.. Filmen som näst intill alla kvinnor kommer se på bio:

Den stora biosalen var näst intill fullsatt trots att semifinalen i fotboll spelades samtidigt. Men antalet män i biosalongen var lätträknade och jag undrar hur stora mutor de få pojkvänner som tvingats dit fått... Killen bredvid mig suckade troligtvis fler gånger än jag blinkade under den drygt två timmar långa filmen!

Och betyget? Klart över förväntan! Rätt förutsägbar, men med många bra poäng och humoristiska inslag. Fyra starka personligheter där Samantha helt klart är min favorit :) Jag beundrar den starka vänskap som finns mellan dessa kvinnor. De ställer upp för varandra i vått som tårt och bevisar att kärlek inte bara är den som finns mellan man och kvinna utan även den som finns mellan trofasta vänner!
2008-06-26 @ 01:08:21 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

oh! Jag ska se den imorgon.. Fast att jag inte alls e ngt satc-fan=S



jag ska iväg till stallet nu och sedan måste jag fixa till mig lite... Men jag e klar vid 12, absolut senast 1=)Kramar

2008-06-26 @ 08:11:36
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0