Plask och lek


Gårdagen innebar ett snabbbesök hos mormor & morfar, följt av lunch och en stund på stranden i Ystad. Efter det bar det av till Hästveda och släktkalas. Tipsrunda, massvis med välsmakande mat, goda skratt och roande snapsvisor sammanfattar en lyckad kväll. Sov över i Danne & Marias nybyggda hus som är ett av de finaste jag sett; ljust, stilrent och trivsamt.

Dagen började med en morgonpromenad i Åhus. Vi solade och badade därefter under några timmar i Revhaken (utanför Kristianstad). Strandtennis, pastasallad och trevlig sällskap krävde dock många dopp i havet, för att jag inte skulle få solsting! Redan under gårdagens korta besök på Ystads Sandstrand hann jag med 4 dopp på 1½ timme. Dagens antal tappade jag räkning på ganska snabbt.. Kan i alla fall konstatera att det varit ännu en lyckad juli-helg, då sommaren äntligen kommit till Sverige :-)
2008-07-27 @ 20:50:37 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej gumman!!!



http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=1181517#post1181517



Jag skrev en tråd om objektiv på fotosidan... Jag vet! VÄLDIGT luddigt ts men de verkar iaf ha förstått vad jag var ute efter:P Men om du med vill läsa lite om det=) Jag tror nästan att de lutar åt ett 50/1,8 och ett 70-200/4L... Lr ja, idag känns de som det iaf=) Sen kommer jag nog ångra mig 100 ggr till men=) Vad tror du?

Vad mysigt med sommar=) Jag har inte ens hunnit med att vara på stranden här!!!

Massa kramar

2008-07-28 @ 04:02:41
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0