Passade inte riktigt in...

Kvällens plan var att besöka Möllevångsfestivalen, sitta i gräset, njuta av det fina vädret, käka och lyssna på musiken... Efter pastasallad på en parkbänk, två varv i Folkets Park och ett försök att hitta musik i vår smak, konstaterade jag och Pernilla snabbt att vi inte passade in i denna folkmassa. En trevlig tillställning, men inte riktigt vår stil. Nitar & läder, piercingar, röda byxor och punkarfrisyrer omringade oss, dessutom hade de flesta tagit med sig egna soffor och fåtöljer!
Då vi inte orkade åka hem och hämta sofforna, beslöt vi oss för att en kaffe på Lilla Torg var en bättre idé. Långt om länge hittade vi ETT café som hade öppet längre än till 22, nämligen Pronto. Detta är något som Malmös caféer definitivt borde bli bättre på, att fika en sen sommarkväll är ju hur mysigt som helst!!


Lilla Torg var fullsmockat denna fredag då de flesta fått lön och kvällen var fantatsikt skön. Under cykelturen hem passerade vi Phildamsparkens vackra vattenspel och kunde därefter konstatera att fredagskvällen slutade lyckat, trots att den inte blivit som planerat :-)
2008-07-26 @ 01:44:46 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

haha möllan!?!? Känns verkligen du ju;) Och vad brun du ser ut att vara!!!



Nä, de här med att krypa bland buskarna tillsammans med kameran, utan dig, är inte min grej=S Har du hittat ngt bra objektiv btw? Jag kan inte välja vad jag vill ha... antingen ett macro lr ett tele, har inte råd med båda nu=( Köper jag ett tele så måste man nog köpta ett riktigt stativ till med? Lr vad tror du?

Kramar

2008-07-26 @ 14:42:07
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0