Klättrar på väggarna...


Det värsta som skulle kunna hända mig är troligtvis att jag skulle bli arbetslös.. Inte bara för att jag inte skulle kunna shoppa, utan för att jag skulle bli så fruktansvärt rastlös. Redan nu när jag har sommarlov och bara jobbar 50% klättrar jag på väggarna... Vädret lutar de flesta dagarna åt inomhusaktiviteter, de flesta vännerna jobbar och jag kan inte träna som jag brukar. Att jag denna veckan redan läst tre böcker säger väl en del! Se film, festa, gå på bio och allt det där är ju kvällsaktiviteter. Men vad tusan gör man när man är ledig på dagen och inte kan vara på stranden?! Tar tacksamt emot tips :-)

För tillfället sysselsätter jag mig i alla fall med att baka bullar till morgondagens maskerad. Temat är "olika generationer" och jag ska vara utklädd till barn... En massa rosa och lite tofsar i håret lutar det åt. Eller någon som har en bättre idé?
2008-07-11 @ 16:09:34 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Köp ett staffli och börja måla :D det är verkligen skitkul!!!



Ååååååh bullar!!!!

2008-07-12 @ 18:45:01
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0