Bäst att stanna inne?

Ännu en fin sommardag som redan inneburit två "nära döden-upplevelser". Den första inträffade när jag skulle lämna Ica Maxis parkering och morgontrött som jag var inte såg den röda Audin som susade förbi. Inte många dm från krock! Händelse 2 inträffade knappt 1 timme senare då jag promenerade över vägen, på ett övergångsställe med grönt ljus. Bilen som skulle svänga höger i korsningen och därmed korsa "mitt" övergångsställe, trampade gasen i botten och hade utan tvekan kört över mig om jag inte hade kastat mig över vägen! Bäst att stanna inne idag kanske??

Passar Sissi över helgen - världens sötaste!
2008-07-04 @ 10:12:45 Foto - Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vilken underbart söt hund!!! vad är det för ras? Kram

2008-07-05 @ 16:29:59
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0