Lite gladare idag!

Idag har varit en bra dag.
Tack vare vila och en god vän.

Jag sov länge, fick städat och hämtat medicin på apoteket. Har vilat mitt ben så mycket det går och trots att det fortfarande gör väldigt ont, är det inte lika farligt nu när jag har lite bättre koll på vad det är som är fel. Tillsammans med Annika flydde jag den smockfulla gågatan för att prova ett nytt lunchställe vid Davidshall där vi komponerade ihop vår egen sallad - bra för kräsna människor som mig! Sen fortsatte vi till Pronto för att dricka kaffe, snacka skit och titta på folk. Den mest ineffektiva dagen på länge, men definitivt behövlig :-)

Malmös innerstad var dessutom fylld med tjusiga skyltningar i butikernas fönster, många julljus och årets märkligaste julpynt; en lysande lampa på Lilla Torg...

.
2008-12-06 @ 20:43:04 Foto - Stad Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0