Jag får träna!!!

Denna dag började som den bästa på väääldigt länge! Besökte min nya sjukgymnast och fick förutom förnuftiga svar och förklaringar, ultraljuds- och massagebehandling, rehabiliteringsövningar och framförallt beskedet att jag får träna! Jag började nästan gråta så lycklig jag blev (tabletterna och abstinensen från träningen gör att jag är väldigt känslig för tillfället).

Även om jag inte får springa ännu, så får jag i alla fall göra något som är tillräckligt ansträngande för att använda träningskläder, nämligen att cykla. Maximalt 1 timme, på lågt motstånd 3ggr/vecka. Men det är mycket bättre än ingenting. Nu ska jag snart blli mig själv igen ska ni se :-)
2008-12-09 @ 21:26:09 Träning Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Så skönt det är med inkonsekvens. I vanliga fall: hata att cykla. När det är det enda som erbjuds: älska att cykla. Skönt att du får röra på dig igen sötis!!!

2008-12-10 @ 00:25:34
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Bella

Oh vad skönt för dig gumman=D

2008-12-10 @ 09:14:59
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0