Gårdagen via mobiltelefonen

Bilen hackade sig till Lund, jag gjorde ett snabbt besök på Juridikum för att sedan ägna ett antal timmar i det nyfunna grupprummet på Eden. Mycket av tiden i vår uppsatsgrupp kretsar kring mat, bordet (på bilden till vänster) är fyllt av matkassar från diverse platser... Man måste ju unna sig något när man pluggar en lördag :-)

När Eden stängde klockan fem, inhandladens kvällsmaten och sen styrdes stegen till Annikas tomma lägenhet. Det blev terapi för min del, eftersom jag är rädd för katter. Men Tiger är som tur är en väldigt lugn och snäll katt, så den utmaningen klarade jag utan större problem.

När Annika kom tillbaka och Malin anlände startade förfesten bestående av nybakta lussekatter, hemmagjorda pepparkakor och vin. Kvällens uppgift blev att fixa frisyrerna. Mitt blev lockigt och Annikas fluffigt. Definitivt en hit!

Avslutningen på Stortengan innebar lite för mycket dans för vad mitt stackars knä klarade av, men jag hade skoj ändå. Inte speciellt många kända ansikten, men bra musik, glad stämning och en skön paus från allt jobb och uppsatsskrivande!
2008-12-14 @ 16:20:49 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0