Bara vanlig motionär

Imorgon ska knät röntgas och en bra sjukgymnast letas upp. Någon som vet en i Malmö eller Lund som är bra på knän och helst inriktad på idrottsskador? Det var i alla fall den sjukgymnasten som min läkare tyckte att jag skulle vända mig till... Inte helt lätt kanske!

När idrottskarriären lagts ner inser jag hur lång tid allt inom sjukvården tar, som idrottare går man före alla köer. Gud så bra det var! Nu skickas jag mest runt från den ena till den andra, ingen vet och inget hjälper. Det gör ont....
2008-12-03 @ 21:07:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helena

Fin blogg du har!! Vad heter teckensnittet du har i överskrifterna?

2008-12-04 @ 18:22:24
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Nämen gumman=( Jag som hade hoppats på att knäet skulle vara lite bättre nu! Har du testat att gå till IMC? De hjälpte mig jätte mkt när jag hade inflammation i ljumskarna. Inte långa väntetider och läkare som är specialinriktade på idrottsskador=) Testa där=) Kramar

2008-12-04 @ 19:50:58
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0