Lugn och ro


En lugn helg går mot sitt slut... Inte många hemma, så jag har till och med haft lite tid för mig själv. Har rätt svårt för det där, men det är rätt skönt egentigen! Efter en tur på stan med Tussie i lördags blev det godis och film på kvällen; Utlämnad och In the Land of Women. Helt klart sevärda båda två!

Efter en behövlig sovmorgon vaknade jag idag till ett perfekt shoppingväder.. Tog bilen till Ikea, Ilva m.m men insåg snabbt att det var mer än jag som tyckte att denna söndag var lämplig för ett besök i dessa butiker! Lite väl mycket folk alltså, men annars alltid skoj att inspireras. Är än en gång inne på att göra om lite i lägenheten, för se vad kontot tillåter att jag gör..

Nu är allt fokus på Grekland. Avfärd på fredag!!!!
2008-08-03 @ 20:48:53 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

tack vad du är gullig=D



Oh vad kul för dig med lite semester=D haha, du MÅSTE ta en hel drös med bilder nu!!!



kramar

2008-08-04 @ 20:09:41
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0