Festivalen


Blev en sväng till festivalen även idag... Efter en stunds lyssnande på ett rockband (minns ej namnet) blev vi partysugna och bestämde oss för en spontan utgång. Hade kunnat bli en repris av den hel-lyckade spontana utgången med pernilla i lördags, då vi dansade som tusan och hade hur skoj som helst! Men innan jag & bexx hann komma till Buddha tappade vi lusten och tog det förståndiga beslutet att istället sova för att orka upp till morgondagens jobb...Lite trist, men det är ju snart helg som tur är :-) Och sen gbg efter det!
2008-08-20 @ 23:40:23 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Du får mer än gärna använda mina recept!! Du kan ju va min testlagare, hihi, för att se att recepten fungerar :)

Verkar som att du haft en skön resa!!!

När börjar du skolan igen? Jag börjar den 1:a och oj vad jag längtar dit!!!

Kram

2008-08-22 @ 09:24:28
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0