Ett stekhett Aten

Sitter nu på Hostel i Athen, har precis ätit middag till grekisk folkmusik och strax blir det utgång i denna väldigt varma storstad (37 gr, ingen blåst, massa smogg...). Tidigare under resan har det blåst en del, vilket gjort att värmen blivit alldeles lagom. Men här är det rätt så svettigt!

Berättar mer om resan nar jag kommit hem, men vi har det fantastiskt bra! Santorini - Ios - Naxos - Athen och imorgon hem blev resultatet av vår oplanerade resa! Idag har vi dessutom shoppat en del - jag är nojd :)
2008-08-14 @ 21:04:53 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad roligt att höra ifrån dig=D Hur gick det med sjösjukan?



Oh nä! jag längtar inte hem det minsta=D haha du känner väl mig;-) Jag vill ju verkligen flytta hit! Och det var väl det som gjorde mig lite ledsen... Inte så lätt att ta med randa hit ju=(



Hoppas allt e super med dig och att du har en hel massa att berätta=D

kamar

2008-08-15 @ 03:39:10
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0