Ett in, två ut?!

Jag har hört att ett nytt klädesinköp bör innebära att ett gammalt ska kastas... I mitt fall bör det nog vara ett in, två ut med tanke på att garderoben för tillfället är omöjlig att stänga! En svår uppgift med tanke på all shopping som gjordes idag.

Det började med en herrshorta från BCR på Pavement i Lund
efter en underbart god sushilunch med A på
Tabemono i Lund,
men slutade med galet mycket shopping i Malmö på hemvägen.


En grön innejacka med guldknappar, svart t-shirtklänning från Zara, svarta stuprörsbyxor med blixlås, grå knästrumpor, svart partyväska från Accent, mörkbrun rymlig skolväska, blålila stickad kofta med söta knappar från Only, ett superskönt aprikos linne från mammaavdelningen (!) & en svart Giani-skinnjacka.

Har utan tvekan gjort av med mer pengar än vad en students ekonomi tillåter. Men nu är jag redo för våren :) Synd bara att det är snöstorm ute...
2009-02-10 @ 18:09:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jane

jepp den skön den bilden!!

2009-02-10 @ 18:13:54
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Annika

Ojojoj, att du hade handlat MYCKET var ju inte någon överdrift direkt. Hahahaha!!! Vad skönt att du hittade lite grejer den här gången då, du vet, man behöver bara göra första inköpet, sen rinner det på med en väldig fart!!! Väldigt nyfiken på att se allting IRL och det där med studentekonomin, det känner jag igen. Lösningen: blunda (hårt!)

2009-02-10 @ 18:24:47
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0