En lättnadens suck

Idag begav jag och Sissi oss ut på landet... Vi skulle till Gamlegårds Djurklinik, men körde så klart vilse och blev 20 min sena. Väl framme i Tånebro blev vi bemötta av en lugn veterinär som förklarade allt han gjorde och såg till så att jag förstod allt. Sissi var jätteduktig och tog blodprov samt tre sprutor utan protest. Det visade sig att min nu, snart 14 år gamla, hund har artros och därav ont i sina leder. Så nu ska det medicineras och ges lite sprutor och sen ska hon förhoppningsvis bli bra.

Om bara jag också kunde slippa ha ont.. Är det inte knät så är det magen. Har inte sovit en blund i natt för att jag haft sjuka kramper i magen. Varför kan man aldrig bara må bra?? Får hoppas att 2009 ska föra lite mer tur med sig!


Min duktiga vovve
2008-12-30 @ 18:15:16 Foto - Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaww så söt hund! Vilken tur att det gick bra hos veterinären.

2008-12-31 @ 10:04:14
Postat av: Linda

Åh, vad söt hon är och lite Artros fixar hon förhoppningsvis. Du är verkligen en naturbegåvning när det gäller fotografering. Vilka superfina foton! Hoppas att du och pappa får en bra hockeymatch på söndag.

Massa kramar från en trött syster med en för tillfället gnällig Agnes

2009-01-07 @ 20:17:45
URL: http://tillminagnes.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vad söt hon är och lite Artros fixar hon förhoppningsvis. Du är verkligen en naturbegåvning när det gäller fotografering. Vilka superfina foton! Hoppas att du och pappa får en bra hockeymatch på söndag.

Massa kramar från en trött syster med en för tillfället gnällig Agnes

2009-01-07 @ 20:19:59
URL: http://tillminagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0