Taggarna utåt

Om jag får säga det själv, så är det sällan som jag är på riktigt dåligt humör. När jag väl är det är det nästan alltid befogat. Idag hade jag alla taggarna utåt...



Grupparbete inkluderande sex tjejer är väl i och för dig dömt att misslyckas, men jag är trött på att det alltid finns någon som ska glida med på ett bananskal! Att sen placera sig framför en dator på kontoret med ett redan dåligt humör bättrar väl inte på oddsen dör en lyckad dag direkt. När magkatarren utan förvarning annonserade att den är på väg tillbaka rann bägaren över..

Dubbelvikt och med en känsla av att någon stack tusen knivar i magen kunde humöret inte annat än sjunka i botten. Energin är helt enkelt slut, nu blir det sträng vila i fyra dagar!

2009-05-20 @ 20:54:52 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Naw men gumman då! Hoppas att du kan koppla av lite under de här dagarna nu=)



O du, riktigt fin bild! Den hade jag förstorat upp till en tavla om jag var dig=) Puss o kram

2009-05-20 @ 21:33:16
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

En grymt cool bild! Håller med ovanstående, du bör förstora den =)

2009-05-30 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0