Prag nästa..


Kl 7.02 avgår tåget till Kastrup från Malmö C... Jag har ännu inte börjat packa! Jag väntar på att tvätten ska bli torr så att jag kan välja vilka kläder jag ska ha med.

Det blir en massa konferenser, gemensamma middagar och väldigt lite egentid. Men jag hoppas att jag hinner se lite av vad Prag har att bjuda på, vill ta med mig några fina foton hem och hoppas dessutom på åtminstone en joggingtur i storstaden. Får väl se hur det går med det... Tillbaka på söndag kväll i alla fall.
2009-05-07 @ 21:15:35 Foto - Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, du verkar lika bra på att packa som jag:P Hoppas att ni får de kul nu=) Puss o kram

2009-05-08 @ 09:28:41
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0