Oj, det finns en verklighet..

Efter att ha sovit nästan konstant sedan i torsdags inser jag nu att det är dax att återvända till verkligheten... Kan bara upplysa om att jag helt missat att åskväder och ösregn passerat de senaste dagarna.

Magkramp, feber, halsbränna, kraftlöshet, huvudvärk... Allt det där ville jag fly från, men nu har tabletterna börjat verka och jag har idag varit uppe flera timmar! Det ligger ett skolarbete framför mig och skriker efter uppmärksamhet, men det får faktiskt vänta till imorgon. En lång promenad i det fina vädret prioriterades och när jag fick sällskap av P fylldes massor med energi på. Snart ska jag till V och äta glass och då blir det garanterat ännu bättre!
2009-05-24 @ 19:56:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0