Långledig

Nu när tentan är avklarad så blev jag plötsligt helt ledig tors-sön. Dessutom är det sommarvärme i Skåne nu. Helt underbart!!


Igår var blev det valborgsfirande i Stadsparken i Lund, samt efterföljande grillning i det fantastiska sommarvädret. Trots gårdagens festligheter studsade jag tidigt upp ur sängen idag, för att ta en träningsrunda i morgonlugnet. Jag insåg dock att jag fortfarande inte blivit fri från den envisa förklylningen utan lever kvar
i min lilla bubbla med begränsat syre ett tag till. Men efter det
blev det ett skoj äventyr som jag nyss kommit hem från...


Gissa vad jag har gjort idag?!
2009-05-01 @ 14:41:02 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas din helg blir bra =)

2009-05-01 @ 15:00:12
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0