Nothing but the truth

Tentaplugg var tanken men trötta hjärnor och psykologins självrannsakande påverkan ledde oss in på samtal om livet. Ett fenomen som är alldeles för kort för att kastas bort, något som kan ta slut vilken dag som helst och som definitivt inte ska ätas upp av energislukande idioter!

Frågan är bara hur man ska välja vilka personer som bör påverka det dyrbara livet och prägla den egna personligheten. Jag kan verka stängd & svåråtkomlig, men jag använder en mur för att skydda mig själv från energislukande individer. Jag faschineras av nya människor med spännande åsikter & innehållsrika liv, men öppnar mig först när jag känner mig trygg & säker. Jag kräver ärlighet & tillit, men inget mer. Varför är det för så många, så svårt att förstå?

Sanningen är inte alltid det roligaste att höra, men hellre ett jobbigt men ärligt faktum idag än en lögn som kommer fram långt senare. För att komma mig nära är ärlighet det enda som krävs – var dig själv och stå för den du där! Det är väl inte så svårt egentligen? Men varför är det då så få som når upp till det?

Är mina krav alldeles för höga?
2009-03-26 @ 17:21:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, vem som helst borde förstå det. Men jag förstår precis vad du menar!

2009-03-28 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0