Foten i högläge

Eftersom träningen gick så bra i fredags bestämde jag mig för att ge mig ut på träningsrunda även igår. Jag hann inte långt innan smärtan i foten var så brutal att foten vek sig och lämnade mig i en hög på marken. Lyckades på något sätt återvända till lägenheten och slänga mig på golvet med foten högt...

1½ timme senare begav jag mig till Lund, inget skulle få stoppa mig från att dansa denna kväll! Foten lindades hårt och de smärtstillande tabletternas togs i överdos. Men F hjälpte mig att hitta det positiva i det hela; jag skulle bli tvungen att sitta hemma och plugga hela söndagen då jag inte skulle kunna ta mig någonstans. Och det är precis vad jag ska göra idag!


Annika var min stöttepelare denna kväll.
Uppfann även en orginell "enbens-dansstil" :)
2009-03-08 @ 12:32:33 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch det låter inte kul, hoppas det blir bättre snart. Kanske en bra idé att vila foten helt?

2009-03-08 @ 23:08:41
Postat av: Boktokig

Håller med om att det är mer praktiskt med pocket!



Hur är det med foten nu?

2009-03-10 @ 18:24:49
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0